Zielona wyspa.

Sopot jest fantastycznym miejscem pod względem spacerowym: morze, tereny zielone, centrum. Wszędzie można dojść na piechotę np. czas przejścia po plaży z Kamionki do Mola to jakieś pół godzinki. Las rozciąga się wzdłóż zachodniej granicy miasta. Jak się dowiedziałam te lasy mają charakter górski co wyjaśnia moją sympatię do gór ;) Drzewa o tej porze roku są wysokie, pokolorowane dojrzałą zielenią. Wszędzie cicho, pełno powietrza, spokojnie. Grzyby już niepokoją grzybiarzy. Ja niestety nie znalazłam obiektu godnego sfotografowania ale mam innego cudaka – zieloną wyspę na tle brązowego morza opadłych liści:

W zbliżeniu na listki można zauważyć, że są to małe serduszka!

Skomentuj

