Lucky

Mam ogromnego farta.

Pracuję pod wspaniałym szefostwem.

Myślimy podobnie, zawsze mi pomagają. Naprawdę czuje się mądrze kierowana i staram się dużo korzystać z ich doświadczenia.

Niemniej na tym etapie kariery mam więcej potknięć i upadków niż sukcesów.

Jest to całkowicie naturalne i zdrowe.

Bardzo doceniam, że w chwili złej, mogłam usłyszeć: wyczuwam i widzę w pani potencjał na dobrego nauczyciela, proszę się trzymać swoich zamierzeń.

Teraz mam siłę do dalszej walki.

Dziękuję!

Skomentuj

