Zachwycona Diorem

Jakiś czas temu zaczęłam wprowadzać w swoje życie ideę minimalizmu. Wśród kosmetyków sprawa była dość oczywista – mam ich kilka ale mają być (możliwie) najwyższej jakości. Kolorówkę zazwyczaj trudno mi było zużyć do końca, częściej termin przydatności mijał bo z 3 sporych cieni na codzień używałam tylko jednego. No i jeszcze znudzenie marną jakością… Kolorowych kosmetyków miałam rzeczywiście sporo. Porozdawałam. Sprzedałam. I rozpoczęła się działalność pro-diorowa.

Mój pierwszy Dior był perfumami, które dostałam na urodziny. Od zawsze chciałam aby TEN perfum był takim, który pasuje do mnie na 100%, zawsze. Szukałam i nie mogłam się zdecydować. Pewnie dlatego, że gust się zmienia. Możliwe, że są takie zapachy, których zawsze mogłabym używać ale na chwilę obecną w to nie wierzę.

Oto Miss Dior – pierwszy perfum pana Diora.

IMG_20130820_075902

Piękny, szlachetny, trwały nawet dla nosiciela ;)

Następnie zakochałam się w cieniach Swimming Pool. Idealnych dla blondynek z niebieskimi oczami.

IMG_20130820_075947

Piękne i delikatne. Trwałe nawet bez bazy. Nie zbierają się w załamaniach powieki.

Później przyszła kolei na błyszczyk, lakier i pomadkę.

IMG_20130820_080353

IMG_20130820_080319

IMG_20130820_080252

Byłam zaskoczona, że kosmetyki do ust mogą się na nich tak długo trzymać! Natomiast lakiery i tak mi się długo utrzymują bo noszę żele. Pomadka i lakier to zachwycający Spring Ball (przyczyna zakupu:).

Obiecany tusz pourodzinowy, czarny.

IMG_20130820_080058

Ostatnia zrealizowana potrzeba to najjaśniejszy puder Nude.

IMG_20130820_080136

Długo matujący. Nieraz stosuje na krem zamiast podkładu.

Cała kolekcja prezentuje się godnie (chodziaż słonko dziś nas nie rozpieszcza…).

IMG_20130820_080624

Dior ma stronkę międzynarodową, nie znalazłam polskiej wersji więc korzystne zakupy online wymagają poszperania. Korzystnie oznacza oryginalnie i w niezawyżonej cenie. Na swoje polowałam na Allegro. Mi nie zależało na opakowaniach (co widać na zdjęciach), posiadam raczej testery. Generalnie baardzo polecam. Są to pierwsze kosmetyki, które tak dobrze mi się utrzymują na twarzy i jej nie wysuszają, nie wymagają częstych poprawek. Jedynie co może denerwować to długie zmywanie tuszu bo się mocno trzyma.

Do tej pory interesowałam się tylko kosmetykami ale przecież Dior to marka odzieżowa.

dior-i-jego-suknia

Ubrałabym i rozkoszowała :)

Nie znam historii ani kolekcji odzieżowych. Wszystko przede mną :) Niemniej moim wishem jest taki oto zestaw cieni na sezon jesień – zima.

Cienie-Bonne-Etoile-Dior_image_width_220

Zatem trafia do zakładki WISHES :)

8 myśli nt. „Zachwycona Diorem

  1. Mam jedne cienie Diora i bardzo lubię. Moje są w wersji Nude. Co do perfum – zdecydowanie Chanel Mademoiselle. Początkowo była to trudna miłość, na którą musiałam poczekać. Bo najpierw je dostałam, a dopiero potem pokochałam :) A lakiery drogie jakoś mnie nie przekonują. Jestem na to zbyt zmienna.

    • ;) gorzej jest nieraz z wyborem. Teraz całe szczęście mam zawężone widełki oczekiwań ale bez nich byłam zagubiona, ze stosami niepotrzebności. Wiem więc po sobie że brak zasad jest bolesny.

      • Ja jestem na etapie wystawiania na allegro swoich wieloletnich zbiorów np. biżuterii czy innych drobiazgów. Najgorzej, jak się trafi jakiś przydaś. Grzebiesz w kosmetyczce czy szufladzie, wpada w łapki coś, czego od dawna nie używasz i tylko zajmuje miejsce, ale nie wyrzucisz i nie oddasz nikomu, bo „przydasię” ;)

      • Szczerze mówiąc, najciekawsze rzeczy z tego zbioru już poszły więc póki co nie sądzę żeby coś z pozostałych Cię zainteresowało ;) ale to był dopiero pierwszy etap, a będę jeszcze nurkować w szufladach. Więc jeśli znajdzie się coś interesującego, dam znać :)

  2. Dzięki, to super że nie trzeba wyrzucać. Tego nie lubię. Raz byłam na SWAP party w Bydgoszczy i chyba będę w Gdańsku. To jest idealny pomysł bo można i się wymienić i sprzedać, może u Ciebie też są takie imprezy?

Skomentuj

